Butlletí 116: Planificació 2024 de la recaptació de taxes delegades en voluntària
Planificació 2024 de la recaptació de taxes delegades en voluntària
Planificació 2024 del cobrament de les taxes delegades en voluntària
L’inici previst, per al proper any, de cada una de les tres cobrances de l’OAGRTL és el 26 de febrer, el 2 de maig i el 23 de setembre.
Podeu triar la que us sigui més convenient per a la planificació econòmica del vostre municipi.
Per tal que, amb temps suficient, es puguin fer les càrregues sense cap incidència, us preguem que els fitxers informàtics i documentació administrativa tinguin entrada a l’OAGRTL en la data que tot seguit s’indica per a cada cobrança:
Cobrança | Data inici | Data límit de tramesa de fitxers i doc. |
1a | 26 febrer 2024 | 12 de gener de 2024 |
2a | 2 maig 2024 | 29 de febrer de 2024 |
3a | 23 setembre 2024 | 1 de juliol de 2024 |
Nota.-La publicació de l’anunci d’aprovació dels padrons no cal que estigui finalitzada en aquesta data, en tot cas haurà de ser anterior a la data d’inici de la respectiva cobrança.
CRITERI SOBRE DOMICILIACIONS
1. Taxes que es deleguen per primera vegada:
Es gravaran, per l’OAGRTL, les que constin en el fitxer tramés per l’ajuntament.
MOLT IMPORTANT: Aquests comptes corrents domiciliats ja hauran de venir amb la nova normativa bancària SEPA (codi IBAN) que ve a ser el compte corrent tradicional de vint dígits, sense separació de guions, precedit de l’ indicador del país i de dos dígits de control, en total 24 posicions sense guions de separació.
Aquest codi IBAN està indicat en qualsevol document bancari (llibreta o talonari) del particular que vulgui domiciliar.
2. Taxes que ja han estat delegades:
Les baixes, canvis i noves domiciliacions d'objectes tributaris ja existents, es gravaran a través de l'e-municipal/OAGRTL/Domiciliació de tributs i cercant per número fixe.
En el cas que sigui una alta nova al padró es comunicarà a la vostra oficina de recaptació per EACAT.
Si per qualsevol causa, els ajuntaments que ja tenen delegada alguna taxa, procedeixen a canviar el “número fix” dels rebuts ho hauran de comunicar per tal d’evitar incidències en les domiciliacions.
CRITERI SOBRE EL DNI I L'ADREÇA FISCAL
En el cas de que no estiguin complertes aquestes dades, una vegada finalitzada la cobrança, es procedirà a donar-los de baixa sense cap més tràmit, donat que, sobre aquests valors, no es pot dictar la providència de constrenyiment ni iniciar cap actuació executiva.
Per a qualsevol ajut o aclariment, us podeu adreçar a la Sra. Cristina Duaigües (973 70 43 17 i cduaigues@diputaciolleida.cat)