AVÍS IMPORTANT: El servei d’ATENCIÓ TELEFÒNIC i PRESENCIAL al públic queda SUSPÈS
Des del dia 16 de març i durant un període de 15 dies.
NOTA INFORMATIVA - OAGRTL DIPUTACIÓ DE LLEIDA
D’acord amb el decret de la Presidència de la Diputació de Lleida i els seus Organismes de data 15 de març del 2020, arran de l’emergència sanitària i amb la finalitat de reduir al màxim la propagació de la infecció de la malaltia coronavirus COVID-19, us comuniquem que:
El SERVEI D’ATENCIÓ TELEFÒNIC I PRESENCIAL AL PÚBLIC de les oficines de l’OAGRTL quedarà SUSPÈS des del dia 16 de març, durant un període de 15 dies.
Podeu fer tràmits i consultes a través del canal telemàtic:
Oficina virtual: https://tramits.oagrtl.cat/
(podeu accedir al registre telemàtic)
Correu electrònic general: oagrtl@diputaciolleida.cat
(per fer consultes)
O podeu presentar la documentació per correu postal a:
OAGRTL Rambla Ferran 18 25007 Lleida
Com a servei públic bàsic restarà obert el Registre General de la Diputació de Lleida (C/Carme 26 25007 Lleida) en horari d’atenció al públic de 10.00 hores a 13.00 hores.
Us informem que el RD 463/2020, pel qual es decreta l’estat d’alarma, en les disposicions addicionals 3a i 4a acorda la suspensió del terminis administratius i dels terminis de prescripció i caducitat, durant 15 dies naturals des de la publicació al BOE el dia 14 de març de 2020.
Agraïm la vostra comprensió i disculpeu les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar.
OAGRTL
16/03/2020