Novetats en el servei d'atenció al públic
Horari / cita prèvia / oficina virtual de tràmits
NOVETATS SERVEI D’ATENCIÓ AL PUBLIC
Empreses:
Les persones jurídiques (empreses) esteu obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’Administració. Per tant, heu de fer els tràmits i consultes per internet a: https://tramits.oagrtl.cat/
En cas de consultes, dubtes o incidències a l’hora de fer els tràmits de forma telemàtica, podeu posar-vos en contacte per correu electrònic amb l’OAGRTL a: oagrtl@diputaciolleida.cat
Únicament podreu demanar cita prèvia per aquells tràmits no disponibles de manera telemàtica: https://tramits.oagrtl.cat/CitaPrevia.aspx
Ciutadans:
Atenció presencial: Horari de les 09:00 a les 14:00 hores.
Cal demanar cita prèvia abans de venir a les oficines de l’OAGRTL a https://tramits.oagrtl.cat/CitaPrevia.aspx o bé trucant al 900 354 136.
No es faran fotocòpies de documentació a les oficines de l’OAGRTL. Reviseu la documentació que cal portar abans de venir a fer el tràmit:
https://seuelectronica.oagrtl.cat/tramitsPublic/listPublicacions
Caldrà que respecteu les mesures de seguretat i higièniques que hi hagi vigents en cada moment.
Via telemàtica:
Si disposeu d’algun mitja d’identificació electrònica (certificat digital, Cl@ve o IdCat Mòbil) podeu fer consultes i tràmits per internet a: https://tramits.oagrtl.cat/Default.aspx
També us podeu posar en contacte amb l'OAGRTL per correu electrònic: oagrtl@diputaciolleida.cat
Correu postal:
Podeu fer arribar els escrits (sol·licituds, recursos, etc) a l’OAGRTL per correu postal a :
OAGRTL Rambla Ferran 18 25007 Lleida
O bé a la vostra oficina de referència:
https://seuelectronica.oagrtl.cat/contingutPublic/mostrarContingut/29
Via telefònica: Horari de les 09:00 a les 14:00 hores.
Podeu fer algunes consultes posant-vos en contacte amb la vostra oficina de referència:
https://seuelectronica.oagrtl.cat/contingutPublic/mostrarContingut/29