Diputació de Lleida
Esteu aquí: Butlletins Butlletí 32: Aprovació d'ordenances pel 2014

Butlletí 32: Aprovació d'ordenances pel 2014

Butlletí 28: Aprovació ordenances pel 2014

oagrtl.jpg
Aprovació d'ordenances fiscals 2014
Per a l'aprovació de les ordenances fiscals per al 2014 es requereixen dels següents tràmits:
- Aprovació inicial del Ple de la Corporació per majoria simple.
- Publicació al BOP d'un edicte, on s'obre un període d'informació pública per 30 dies hàbils als efectes que els interessats puguin presentar les reclamacions i al.legacions que es considerin oportunes, per la qual cosa, el darrer dia per a poder publicar al BOP aquesta aprovació inicial és el 19 de novembre de 2013.
- Cas que no es presentin al.legacions i una vegada transcorregut el termini indicat, s'haurà d'elevar a definitiu l'acord inicial, sense necessitat de nou Ple. Per tal que l'ordenança tingui vigència a 01/01/2014, cal que el text íntegre de la seva aprovació o modificació sigui publicat al BOP, a molt tardar el dia 31de desembre de 2013.
En aquest sentit se us fa especial referència en què el text de la modificació s'ha de publicar íntegrament, malgrat alguns ajuntaments ja hagin publicat aquesta modificació en l'edicte d'informació pública, del contrari la modificació no podrà ser aplicada pel 2014. Cal tenir en compte que, segons l'ordenança fiscal reguladora de les insercions en el BOP, la reemissió dels documents de les ordenances haurà de tenir entrada en el Registre del BOP amb una antelació mínima de dos dies hàbils anteriors al darrer dia hàbil de l'exercici que es realitzi la publicació al Butlletí. Com un d'aquests dies d'antelació coincideix en dissabte, la presentació s'ha de fer amb un dia hàbil més d'antelació, per tant, el 27 de desembre.
Respecte aquest procediment recomanem que no esgoteu tots els terminis, ja que  si es presenten al.legacions heu de tenir un marge de temps suficient per a convocar el ple, que les haurà de resoldre i publicar definitivament en la data més amunt indicada.
Igualment recomanem no esgotar els terminis per tal de no col.lapsar el servei de publicacions del BOP i que tinguin temps de tramitar tots els edictes per a la seva correcta publicació.
Us tornem a fer especial esment de la importància que per a la gestió dels tributs té el fet d'aprovar les ordenances fiscals d'acord amb el model que la Diputació de Lleida va aprovar i publicar en el BOP nº 149, de 25 d'octubre de 2012.
Podeu descarregar-vos els models d'ordenances i del procediment a seguir a la pàgina web de l'OAGRTL: http://www.oagrtl.cat/baners/ca/ajuntaments.
Per part de la Diputació de Lleida, també s'ha desenvolupat un procediment de modificació d'aquestes ordenances fiscals que igualment el trobareu a la web citada, adjuntant tota la documentació necessària per tramitar-la.
 Si no desitja rebre aquesta informació heu d'enviar un correu electrònic a mtarruella@diputaciolleida.cat

Aquesta comunicació té com destinatari la persona a la qual va dirigida. Si vostè no és el destinatari, sàpiga que no està autoritzat a llegir-la, copiar-la o divulgar-la, pel que li preguem que ho notifiqui al telèfon 973 23 04 01 o bé remeti el correu a l’adreça del remitent i després d’això l’esborri. En compliment de la Llei 15/1999 (LOPD), us informem que les vostres dades figuren en els fitxers de l'Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals de la Diputació de Lleida. Per a exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, podeu adreçar-vos per escrit, acreditant la vostra identitat a: Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals de la Diputació de Lleida, C/Rambla Ferran, 18, baixos.

Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el Medi Ambient és cosa de tothom
 

 


OAGRTL: Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals de la Diputació de Lleida
Rambla Ferran 18, 25007 Lleida Tel. 973 230 401