Diputació de Lleida
Esteu aquí: Inici Butlletins Butlletí 61: Planificació per al 2017 de la recaptació de taxes delegades en voluntària

Butlletí 61: Planificació per al 2017 de la recaptació de taxes delegades en voluntària

Butlletí 61: Planificació per al 2017 de la recaptació de taxes delegades en voluntària

Planificació per al 2017 de la recaptació de taxes delegades en voluntària

L’inici previst, per al proper any, de cada una de les tres cobrançes de l’OAGRTL és el 22 de febrer, el 2 de maig i el 20 de setembre.

Podeu triar la que us sigui més convenient per a la planificació econòmica del vostre municipi.
Per tal de que, amb temps suficient, es puguin fer les càrregues sense cap incidència us preguem que els fitxers informàtics i documentació administrativa tinguin entrada en l’OAGRTL en la data que tot seguit s’indica per a cada cobrança: 
 
CobrançaData iniciData límit de tramesa de fitxers i doc.
1a22 febrer 201710 de gener de 2017
2a2 maig 201728 de febrer de 2017
3a20setembre 201730 de juny de 2017

 

Nota.-
La publicació de l’anunci d’aprovació dels padrons no cal que estigui finalitzada en aquesta data, en tot cas haurà de ser anterior a la data d’inici de la respectiva cobrança.
 
La “data límit de tramesa de fitxers i documentació administrativa”, aquest any, es considera improrrogable, per tant, si els fitxers i la resta de documentació no tenen entrada en aquesta data, s’inclouran en la propera cobrança.
 
 
Criteri sobre les domiciliacions
 
Taxes que es deleguen per primera vegada:
Es gravaran, per l’OAGRTL, les que constin en el fitxer tramés per l’ajuntament.
 
MOLT IMPORTANT: Aquest comptes corrents domiciliats ja hauran de venir amb la nova normativa bancària SEPA (codi IBAN) que ve a ser el compte corrent tradicional de vint dígits, sense separació de guions, precedit de l’ indicador del país i de dos dígits de control, en total 24 posicions sense guions de separació.
Aquest codi IBAN està indicat en qualsevol document bancari (llibreta o talonari) del particular que vulgui domiciliar.
 
 
Taxes que ja han estat delegades:
Les baixes, canvis i noves domiciliacions es comunicaran amb el codi IBAN, preferentment, a través de la Oficina Virtual de l’ Organisme en l’ adreça següent: https://ov.oagrtl.cat/
 
En altre cas serà en un document a part que es trametrà a la Oficina de l’ OAGRTL que us correspongui, així mateix amb el codi IBAN.
No serveixen les que s’ inclouen en els padrons successius de cada any.
 
MOLT IMPORTANT:
La conversió a codi IBAN dels comptes domiciliats que ja tenim la farà l’ OAGRTL.
 
 
Criteri sobre el número fix
 
Si per qualsevol causa, els ajuntaments que ja tenen delegada alguna taxa, procedeixen a canviar el “número fix” dels rebuts ho hauran de comunicar per tal d’evitar incidències en les domiciliacions.
 
Criteri sobre el DNI i l’adreça fiscal
 
En el cas de que no estiguin complertes aquestes dades, una vegada finalitzada la cobrança, es procedirà a donar-los de baixa sense cap més tràmit, donat que, sobre aquests valors, no es pot dictar la providència de constrenyiment ni iniciar cap actuació executiva.
 
 

 

Per a qualsevol ajut o aclariment us podeu adreçar a mi mateix (973 70 43 13 i etoran@diputaciolleida.cat) o a la Sra. Cristina Duaigües (973 70 43 17 icduaigues@diputaciolleida.cat
 

OAGRTL: Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals de la Diputació de Lleida
Rambla Ferran 18, 25007 Lleida Tel. 973 230 401